Logo
(Po - Pá, zatím pouze po 16. hodině)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
22.02.2020
Blog a dokumenty
22.2.2020 Kdo by to byl řekl, že to dá takové práce. Ale vypadá to, že je vše nastaveno, sepsáno a teď se to ještě pořádně otestuje a vypustí do svět... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. REKLAMACE a VRÁCENÍ
  3. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené přes internet či po telefonu ("vrácení zboží do 14 dní")

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední dodané části objednávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu oznámí (elektronicky, telefonicky) nebo předá ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést jméno kupujícího, datum nákupu, číslo prodejního dokladu (faktury) a číslo bankovního účtu.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání (viz faktura) do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.  Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Zboží vrácené s dobírkou nebude prodávajícím převzato. Náklady na "vrácení zboží do 14 dní" nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Odstoupení nelze užít zejména, jde-li o:

  •     služby, které byly již splněny na žádost spotřebitele před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení,
  •     zboží a služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu a prodávající či poskytovatel ji neovlivní,
  • zboží upravené podle přání spotřebitele a zboží podléhající rychlé zkáze,
  • audio, video nahrávky a software, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
  • zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • noviny, periodika a časopisy,
  • digitální obsah, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy.

Právo na "vrácení zboží do 14 dní" se nevztahuje na objednávky uskutečněné v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno IČO kupujícího.

Zboží (včetně příslušenství) prosím zašlete na adresu:

Kateřina Zelená
Naturalo.cz
U Stadionu 749
53703 Chrudim 3

Zboží prosím dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě a připojte protokol o odstoupení od kupní smlouvy a kopii faktury. Více informací viz výše. Děkuji, Katka

Odstoupení od kupní smlouvy - formulář ke stažení ZDE.

Novinky z našeho blogu

Ze života e-shopu 2. díl
Ze života e-shopu 2. díl
Jak to chodí, když si zaměstnaná matka usmyslí, že bude dělat eshopařku? číst celé
Ze života e-shopu 1. díl
Ze života e-shopu 1. díl
Jak to chodí, když si zaměstnaná matka usmyslí, že bude dělat eshopařku? číst celé

Kde nás najdete

Naturalo.cz
U Stadionu 749
537 03  Chrudim 3

Kontakty
Kateřina Zelená
Kateřina Zelená
(Po - Pá, zatím pouze po 16. hodině)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz